onsdag den 1. september 2010

Starten på Krilles klædeskab

Here we go baby!
Nu skete det endelig! - Jeg fik taget mig sammen til at få lavet mig en blog. Først og fremmest en Fashion blog, med mine fedeste køb, "dagens-outfit", drømme outfittet, og meget mere. Dog kan jeg ikke udelukke at der kommer vise private anekdoter og dybe tanker. Så glæd dig, det bliver forhåbentlig vildt!

.. og først og fremmest skal mine nyeste køb vises frem! ;D

Her for.. 2 uger siden? Fik jeg endelig tilsendt min primark task

sig hej til krilles nye skoletaske :D

Derfor måtte jeg jo købe nogle sko som passede til. Og helt utroligt var at sidste weekend, fandt jeg de sko jeg har ledt efter i flere uger... 

Disse vidunerlig sko fra Pieces. Uheldigvis stå de brune bagerst, som jo er dem jeg købte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar