onsdag den 29. september 2010

Dagens outfit

Dagens outfit har jeg fundet på min nuværende ynglings fashion site; Lookbook.nu
Outfittet repræsenterer rigtig godt den stil jeg stræber efter at få. I modsætningen til mange af de tidligere som er mere casual, er dette her mere Highclase, men stadig på den fede afslappet måde.

Desværre har hun ikke skrevet hvor de enkelte dele er købt henne, men det burde heller ikke være så svært at kopier.
Overknee strømper kan du stort set få alle steder.
Strømpebukser med prikke er også meget udbredt, mere kompliceret bliver det så, hvis du ligesom mig elsker detaljen at det ikke er prikker, men små hjerter der er på.
På nuværende tidspunkt har alle med respekt for sig selv en sort blazer i skabet, og ellers er den også let at skaffe i de mest almindelige tøjbutikker.
Problemet kunne opstå hvis du ligesom mig godt kan være lidt kræsen, og ikke synes du kan finde en brun-farvet bluse i den rigtige farve, længde, osv. 

Den sorte tanktop indenunder, er også en del af basicklædeskabet og ellers kan den hurtigt skaffes i H&M for 50-80kr
Og sidst men ikke mindst og nok det vanskeligste; at finde de rette sko/støvler til. Med lidt søgning har jeg fundet flere par sko hos Miss selfridge, der kunne erstatte dem på billedet.

3 kommentarer:

  1. Strømperne kan vist fås i topshop. Og tror måske jeg har set blusen i zara

    SvarSlet
  2. Strømperne eller strømpebukserne?
    For overknee strømperne kan jo bare købes i H&M eller pieces.. Strømbebukserne har jeg lidt svære ved at at finde, medmindre det skal være dem fra H&M - men de krasser sindsyg meget, synes jeg.

    SvarSlet
  3. strømpebukserne jeg taler om : )

    SvarSlet