tirsdag den 2. november 2010

Penge smuldre mellem hænder

Først da jeg så min bankkonto, efter de seneste SU-penge + det løse, viste sig fik jeg en varm glæde inden i - " yes! endeligt har jeg mange penge, mellem hænderne, og kan købe nogle fede ting til mig selv!". Nogle af pengene er selvfølgelig lagt til siden, fra tidligere måneder, fordi jeg godt vidste at jeg fik mange udgifter i denne - mest pga. Galla den 13 ;D

Nu er det så gået på for mig hvor mange udgifter jeg reelt har, og det er ikke et kønt syn!

Gallaudgifter:

230kr for gallabilletten
350-450kr for hår
200-300kr for bussen
130kr for halskæden,  + mulige andre smykker
Derudover skal man jo også have nogle penge til sprut selve aften.

Desuden:
250 kr på pigemiddagbillet til dec.
200 kr for reparation af cykel (ja, har kun kunne cykle i 5. gear den sidste mdr)
og købte jo også lige en vinterjakke i går til 400 kr igår

Alt i alt!? Mine penge smuldre som sand i mine hænder denne måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar