tirsdag den 9. november 2010

Need a second to breathe

Sikke en tid! Er så stresset af halvdelen ku' være nok! Der er snart karaktergivning, hvilke betyder at der er fandens mange prøver og opgaver. Har lige været til to prøver i dag, og igen i morgen skal jeg til den mundtlig prøve i spansk jeg ellers så ihærdigt har prøvet at undgå,  hårdt efterfulgt af spanskstil og stor biologiopgave til på fredag.
Derudover står galla og banker på døren. Det i sig selv er jo dejligt, men der er virkelig meget jeg skal nå, som jeg slet ikke kan finde tid til! Heldigvis har Alvin fra min klasse været så sød at overføre penge til VIP bussen for mig. Hvilket virkelig har været en lettelse, eftersom de (dumme) tøser som står for betalingen ikke ville have dem i kontanter, men insisterede på at få dem over netbank! Det er bare lidt svært når man har lagt pengene til siden, og brugt samtlige penge man havde på kontoten til spas og løjer, samt en skoledage fra 8-16, hvor sjovt nok bankerne også har åben, så man ikke få sat sine opsparede penge ind på sin konto.
Og lige prikken over i'et, så er min ellers meget stærke farfra lige blevet sendt på hospitalet, og det lover ikke godt :/ .. Rent faktisk så tror min far ikke han overlever denne omgang.
Og alligevel er det der kredser mest inde i mit hoved er spørgsmålet om hvorfor jeg ikke har hørt fra .. skal vi bare kalde ham "fyren" (?) endnu. Hvilke jeg faktisk burde være total ligeglad med! .. men det er jeg bare ikke. Selvom jeg havde lovet mig selv ikke at giver for meget af mit selv, er jeg bange for at skaden enten er sket eller i hver fald ved det.
Så her sidder jeg stresset, helt uden nogen form for overskud, med frygten for at min farfar forlader os inden for den nærmeste fremtid, and a bit confusted over at "fyren" ikke kontakter mig mere.

Good Danm it jeg håber tiden snart bliver lysere!

1 kommentar:

  1. Jeg ved ikke om det trøster dig, men det trøster lidt mig at vide at jeg ikke er den eneste som føler det meste er lidt for meget og hårdt for tiden : )

    GG og cupcakes snart.

    SvarSlet