mandag den 4. oktober 2010

Money money money

Eftersårs ferien er lige på trapperne, hvilke betyder sol og varme i mine ører - Jeg skal nemlig til Spanien med min mor og søster :D Og du kan lige tro jeg glæder mig som et lille barn til at komme væk fra den danske kulde. ... Men i hvertfald så gav min mor mig noget af en overraskelse i fredags! Lå og tog mig en lille lur efter en hård skole dag, og blev så vækked af min mor med en kuvert i hånden hvor der stod:

Hej tøser!
Så skal vi snart til Spanien på ferie. Jeg glæder mig VILDT meget, og er sikker på vi vil få nogle hyggelige og sjove dage sammen. Jeg håber i glæder jer lige så meget som jeg. Her er så lidt til shoppe for.
Kærlig hilsen Mor.

Dette er jo sødt nok i sig selv, men udover havde hun lagt 100 Euro og 700 Danske krone ! Ergo omkring 1400 kr lige ned i Krilles lomme til shopping ;D

Og hvis der er noget jeg elsker så er det at shoppe! Hvilke min weekend også udnyttede lidt :b
Weekenden har nemlig stået i shoppingens tegn. Fredag lige efter skole var jeg et smut nede i Centeret med Christian som skulle have byttet nogle gaver. Det medførte så at da vi gik forbi Vero Moda hang der den lækreste Blazer! Godt nok har jeg to i forvejen, men den ene er reelt min kusines og den anden har jeg fået/arvet af min søster, og den er en andelse for stor. Så wupti Dupi Krille fløj ind og købte den :)

Endnu bedre var det da jeg lørdag skulle ned og handle i centeret med min kære mutti. Hun var nemlig (på mystiskvis) kommet i shoppe humør. Nævnte i flæng at det armbånd min Kusine havde haft på aften forinden var jeg helt crazy med, og inden jeg havde set mig om stod vi nede i Glitter for at se om vi kunne finde et ligende. Det gjorder min mor heldigvis, så prisen og sagde "Det giver jeg!". Så smuttede vi også lige hurtigt i H&M, hvor min mor blev enig med sig selv om at vi manglede vanter,  vi fandt de sødeste sorte vanter med en lille sort sløjfe på. På vej til kassen fandt jeg så denne kjole, og kommenterede at den havde jeg set på længe, men aldrig rigtig fået taget mig sammen til at gøre mere ved det. Det kunne min mor åbenbart ikke have, så blev næsten kastet ind i prøverummet for at prøve den. Da jeg trådte ud af prøverummet sagde min mor så " den er da fed! Hvis du kan lide den giver jeg også den" - og hvem kan sige nej til sådan en forslag?

Så inden vi havde set os om kom vi hjem med armbånd, kjole, vanter og et par støvler til min mor ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar