søndag den 24. oktober 2010

Hjem fra Spanien


Nu har jeg vendt snuden hjem fra det varme varme Spanien, og det er overraskende godt at være hjemme.
Fik en masse sol, drukket en hel del drinks men ikke shoppet så meget.
Det blev (kun) til:
  • Et par haramsbukser : Mest fordi jeg kun havde rigtig varme cowboybukser eller små shorts med, så havde brug for en mellem løsning
  • To lækre skuldretasker: En lækker cremebrun og en fin sort med sløjfe.
  • En fantastisk smagende og meget billig flaske Malibu
Bonus: De spanske fashionsblade er mega billige!! - købte desværre kun en udvidet udgave af Vogue

Lidt stemnings billeder:
The beach is that way!

Vi fik en masse rødvin den ferie!

Mig og min gode ven Palmen

Holder vi lige siesta ved stranden

 Mig der tager mod til at hoppe i vores pool






Vores udsigt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar