lørdag den 16. juli 2011

Inspirationsblokade

Tror mit klædeskab har gemt alt mit fede tøj! Eller ved nærmere eftertanke er det nok  min trang til at få nyt tøj som har givet mig en så stor inspirationsblokade at intet ser fedt ud længere. Glæder mig virkelig  til at få flere penge mellem hænderne, så jeg oftere kan forkæle mig selv med nye klæder, i stedet for at slide de samme sæt helt op, så charmen og glæden ved at vise sig frem i dem falder så drastisk.
At solen så heller ikke rigtig har lyst til at vise sig, hjælper heller ikke. Sol, sommer og glade ansigter plejer at være en god inspirationskilde, og elsker sommer outfits. Men hvad nytter det når det danske vejr kun byder på regn, og man ikke en gang har en regnjakke? .. eller fede gummistøvler for den sags skyld. Tror jeg vil tage et smut til Rødovre centeret og se om jeg kan finde en nye fansy regnjakke til den kommende uges regnvejr.

1 kommentar:

  1. kom forbi her, jeg har nederdele og måske kan vi finde andet.
    Ellers skal vi lege "sæt tøj sammen igen" i dit skab igen.

    SvarSlet