torsdag den 23. december 2010

Nytårs kjole


I går var jeg ude og købe de sidste gaver, inklusiv Andreas' gave til mig ;p Vi havde aftalt at han skulle give mig min nytårskjole. Reelt  skulle vi havde været ude sammen, men har efter mange års erfaring lært at hvis man finder noget fedt i Ballerups butikker, skal man være hurtigt! Så valgt at købe den med det samme.

Kunne desværre ikke finde et billed af den på H&M's hjemmeside.

Er helt vild med detaljen med den lille sløjfe på skulderen! Derudover regner jeg med at peppe den lidt op med bæltet og nogle fede smykker.

.... Så mangler jeg bare festen.







Kom også til at købe en gave til mig selv; Denne sorte buksedragt med guld lynlås.
Har længe synes buksedragter var vildt fede, men vidste ikke om det var mig. Så tænkte at en sort elegant en var en god start. Den kan både bruges til hverdag, når man ikke kan overskue det vilde, men samtidig også til fest, hvor man kan peppe den lidt op med smykker o.lign. Kunne heller ikke stå for at det var med guldlynlås, når jeg nu stort set altid går med guldsmykker .. og sidst men ikke mindst kostede den kun 150kr Perfekt!! :D

1 kommentar: